Er du OSVBs første daglige leder?
For å kunne gi våre medlemmer et best mulig tilbud, ønsker vi å ansette en daglig leder i en inntil 20% stilling for å avlaste styret/frivillige, slik at disse kan fokusere på videreutvikling av tilbudet i klubben. Er det deg vi søker?
Om Oslo Sandvolleyballklubb
Oslo Sandvolleyballklubb er Norges største aktive sandvolleyballmiljø, og har de siste årene hatt en ekstrem økning i antall medlemmer. Medlemsveksten har nødvendigvis også ført til en kraftig økning i administrative oppgaver gjennom sesongen og året forøvrig. For å kunne gi våre medlemmer et best mulig tilbud, ønsker vi derfor å ansette en daglig leder for å avlaste styret og de frivillige, slik at disse kan fokusere på videreutvikling av klubben.
Vi søker deg som er ansvarsbeviusst, selvgående og kan håndtere undernevnte oppgaver raskt. Vi trenger en daglig leder som er serviceinnstilt ovenfor våre medlemmer, og som har kjennskap til hvordan idrettslag driftes. OSVB disponerer ikke noe egnet kontorlokale, og vi søker derfor deg som trives med å jobbe hjemmefra eller har et annet egnet sted du kan sitte. Fordelen med dette er imidlertid at du ikke nødvendigvis trenger å være lokalisert i Oslo til enhver tid, så lenge du er i stand til å løse oppgavene som forventet.
Oppgavene vil utgjøre en oppmot 20% stilling, som lønnes med en fastlønn + bonus, og feriepenger etter arbeidsmiljøloven.
Arbeidsoppgaver
Dette er en ny stilling, og vi vil måtte gå opp nøyaktive oppgaver sammen. Som et utgangspunkt ser vi for oss:
I sesong (April - September)
- Administrering av påmelding til treninger og interne turneringer sammen med hovedtrener og turneringsansvarlig
- Oppfølging av trenere, kontrakter, timelister og lønnsutbetaling etc.
- Oppsyn med Voldsløkka, se etter at ting ser ok ut og fungerer. Rapportere ved behov.
Hele året
- Medlemshåndtering, lisensregistrering, påmeldingsavgifter og medlemsavgift
- Besvare og løse henvendelser på vegne klubben vedrørende trening, innbetalinger, lisens etc. på Facebook, Instagram, epost og Spond
- Administrere banebooking gjennom Skedda
- Dialog med samarbeidspartnere som BYM, Idrettens Samarbeidsutvalg Sagene etc.
- Bistå med utstyrsinnkjøp, ettersyn og vedlikehold av anlegg
- Bistå med innkjøp og organisering av kiosk ifm større arrangementer
- Jobbe med søknader om midler fra diverse fond og stiftelser
- Sponsorarbeid (provisjonsmuligheter)
- Inngående og utgående fakturaer, refusjoner, lønn etc.
- Bidra med SOME
Vi ser etter deg som
- Evner å jobbe svært selvstendig, og ha god dialog med styret
- Har god skriftlig kommunikasjonsevne
- Er imøtekommende, løsningsorientert og serviceinnstilt
- Vi mener er personlig egnet til stillingen og som ønsker å gjøre en god jobb, formalkompetanse er sekundært
Det er en fordel om du også har
- Interesse for sandvolleyball, og gjerne har erfaring som spiller/trener
- Kjennskap til idrettens organisering
- Kjennskap til idrettens systemer
- Grunnleggende Office-kunnskaper (Regneark og dokumenter)
- Grunnleggende forståelse for økonomi (alt gjøres i samarbeid med regnskapsfører)
- Et litt langsiktig perspektiv
Arbeidstid og grunnlag for fastlønn
Arbeidstid forventes å være ca tre timer pr uke utenfor sesong, og seks til ti timer per uke i sesong april-september. I perioder vil det være mulig å tilpasse arbeidsmengen selv, men i forkant av sesongoppstart og større arrangementer vil arbeidsdager og prioritering av oppgaver avtales med styreleder på ukentlig basis.
Fastlønn pr år: 50.000,- brutto, som utbetales månedlig.
Bonus (må godkjennes av styret årlig): 10.000,- brutto.
Feriepenger: 10,2 %
Det gis ingen overtidsbetaling, og det forventes heller ingen arbeidsinnsats på offentlige helligdager eller i helger. Er du i perioder forhindret i å utføre dine oppgaver f.eks grunnet sykdom eller ferie, skal dette avklares med styreleder så raskt/tidlig som mulig.
Total arbeidsmengde forventes å være ca. 240-350 timer årlig, som tilsvarer opp mot 20% stilling. Arbeid utover faste avtalte oppgaver og tidsrammer honoreres med 250,-/time etter skriftlig avtale med styret i forkant.
Vi kan tilby
- Nødvendig opplæring og oppfølging
- Nødvendige lisenser og programvare etter avtale
- Relevant arbeidserfaring for deg som ønsker å jobbe med idrett eller organisasjonsarbeid, eller ønsker en solid administrativ lederstilling på CVen
- En meningsfull deltidsjobb i en klubb med høy aktivitet og sterkt sosialt miljø
- Stor grad av frihet og mulighet til å forme din egen stilling.
Arbeidssted er svært fleksibelt. Den ansatte må selv ha tilgang til PC og internett, og være tilgjenglig for kommunikasjon med styret gjennom Slack.
ER DETTE DEG?
Høres dette ut som noe for deg, gleder vi oss til å motta din søknad og CV til [email protected]. Du kan kontakte Nestleder Håkon Tveitan på telefon 916 17 269 eller epost ved spørsmål.
Søknadsfrist er 30. mars - men jo før jo bedre!